Daniel T. Willingham přináší konkrétní a srozumitelné postupy, jak mohou pedagogové zlepšit výsledky učení svých žáků.


„Poselstvím této knihy je, že všechny děti se mohou stát chytřejší, a tím zvýšit svou šanci na šťastný, zdravý a úspěšný život,“ píše pedagog a výzkumný pracovník v oblasti pedagogické psychologie David Didau.


Formativní hodnocení pomáhá učitelům dělat důležitá rozhodnutí ve výuce. Zavedení do praxe však vyžaduje hlubokou znalost jeho technik, metod a strategií. Začtěte se.


Kniha čerpá z neurověd, psychologie či sociologie a poskytuje na sedmdesát výukových technik, které podporují učení. Tyto techniky ozvláštní výuku a posilují osobní odpovědnost vašich žáků.


V této výjimečné knize se učitelé ptají 18 současných předních odborníků na vzdělávání, jak přetavit to nejlepší z aktuálních výzkumů do efektivní praxe. Doporučujeme jako ideální start do problematiky.


Tato nepostradatelná příručka učitelům pomůže překonat hlavní obtíže, se kterými se při práci ve třídě setkávají. Na základě výzkumů z oblasti kognitivních věd a formativního hodnocení zajišťuje, že učitelé dokážou nabídnout všem žákům individuální podporu i přiměřené výzvy. A mohou tak činit dlouhodobě.


Daisy Christodoulou přináší podnětnou kritiku obecně uznávaného pojetí vzdělávání. Na základě svých nedávných zkušeností s výukou ve školách, které na žáky kladou vysoké nároky, ukazuje na široké škále příkladů a případových studií, jak moc je výuka ve třídě v rozporu se základními vědeckými principy.


Kniha byla napsána pro budoucí i praktikující učitele a vysvětluje, jak aplikovat zásady prokazatelného učení ve třídách kdekoli na světě. Autor, novozélandský profesor John Hattie, nabízí zevrubné shrnutí úspěšných pedagogických postupů spolu s přehledem konkrétních kroků jejich implementace.


.

Co všechno může během jednoho dne zažít obyčejný kaktus? Vydejte se s námi do zahradního města a staňte se součástí jeho vyprávění. Ačkoli se na první pohled může zdát, že jde o den jako každý jiný, nenechte se zmást. Na pana Kaktuse čeká probuzení, jaké ještě nezažil.


.