Školka hrou

Školka hrou

Cílem projektu Školka hrou je dlouhodobá metodická podpora učitelů a ředitelů mateřských škol. Pro didaktickou praxi v mateřských školách byl vytvořen Vzdělávací box Školka hrou.

 

 

 

Škola dotykem

Škola dotykem

Škola dotykem je výzkumný projekt, jehož cílem je zjistit přínos dotykových technologií ve výuce. Patnáct škol z různých krajů České republiky testuje v praxi vyučování pomocí tabletů a dotykových obrazovek.

 

 

 

Efektivní výukové nástroje pro učitele

Efektivní výukové nástroje pro učitele

Kniha čerpá z neurověd, psychologie či sociologie a poskytuje padesát různých vyučovacích technik pro většinu předmětů. Prezentuje strategie, které umožňují vyhovět potřebám různých stylů učení, stimulovat kreativitu učitele, ozvláštnit výuku, zvládat různé projevy chování a podporovat osobní odpovědnost žáků.

 

 

 

Zavádění formativního hodnocení

Zavádění formativního hodnocení

Publikace představuje pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků studentů. Pro každou z těchto strategií nabízí podrobně popsané techniky. Kdy a jak tyto techniky využívat doplňují rovněž i tipy, varování a vylepšení k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení.

 

 

 

Pan Kaktus: Příběh ze zahradního města

Pan Kaktus: Příběh ze zahradního města

Co všechno může během jednoho dne zažít obyčejný kaktus? Vydejte se s námi do zahradního města a staňte se součástí jeho vyprávění. Ačkoli se na první pohled může zdát, že jde o den jako každý jiný, nenechte se zmást. Na pana Kaktuse čeká probuzení, jaké ještě nezažil.

 

 

 

Program podpory digitalizace škol

Program podpory digitalizace škol

Projekt zaměřen na zvýšení využívání informačních technologií ve školách a jejich dlouhodobá podpora ze strany vzdělávacích organizací a soukromého sektoru. Do programu se od roku 2015 mohly zaregistrovat mateřské, základní, střední a vyšší odborné školy na území České republiky.

 

 

 

The SCHOOL DANCE

The SCHOOL DANCE

Mezinárodní taneční soutěž pro mateřské, základní a střední školy. Cílem soutěže je motivace žáků k pohybu a k využívání informačních technologií.