Efektivita výuky, hodnocení žáků a jejich motivace (seminář PedF UK)
Seminář pořádá Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci s neziskovou organizací EDUkační LABoratoř (EDULAB).
Na semináři budou představeny základní techniky formativního hodnocení jako nástroje pedagogické komunikace a efektivní metody zvyšování motivace k učení.
Účastníkům budou dále prezentovány výsledky výzkumu implementace formativního hodnocení do praxe českých škol a dále výsledky zahraničních výzkumných šetření v oblasti rozvoje klíčové kompetence k učení žáků základních a středních škol.
Prostor bude také věnován testování úspěšnosti žáků a praktickým příkladům využití formativního hodnocení v prostředí malotřídní školy.
Akce se koná pod záštitou rektora Univerzity Karlovy prof. MUDr. Tomáše Zimy, DrSc., MBA, prorektorky Univerzity Karlovy prof. PaedDr. Radky Wildové, CSc. a děkana Pedagogické fakulty UK prof. PaedDr. Michala Nedělky, Dr.
Seminář je určen zástupcům akademické obce, ředitelům a ředitelkám základních a středních škol, pedagogům a odborné veřejnosti. Účast je bezplatná.
Program a více informací najdete na www.edukacnilaborator.cz/seminar-pedf-uk.