Máme za sebou stovky školení, každému kurzu dáváme maximum a reagujeme na konkrétní dotazy učitelů. S formativním hodnocením máme mnohaleté zkušenosti, do Česka jsme přinesli zcela zásadní publikaci Dylana Wiliama Zavádění formativního hodnocení či knihu Responzivní výuka od Harry Fletcher-Wooda. V posledních letech jsme společně s PedF UK realizovali projekt formativne.cz, který byl zaměřen na přímou práci s učiteli ve školách.

Pro učitele jsme připravili dva kurzy, které na sebe navazují, je však možné absolvovat pouze první – ten učitelům poskytne ucelený vhled do tématu. Součástí školení jsou praktické techniky, během kterých si účastníci vyzkouší formativní hodnocení v praxi.

Na termíny 18.–21. 7 2022 a 1.–4. 8. 2022 jsme vypsali Letní školu formativního hodnocení. Více na www.letniskolafh.cz.

Kurz představuje tři strategie formativního hodnocení – v průběhu dochází k profesnímu rozvoji pedagogů v oblasti stanovování vzdělávacích cílů a kritérií úspěchu, vedení třídní diskuze a poskytování zpětné vazby.

Účastníci se seznámí s technikami a konkrétními postupy, které mohou zařadit do své praxe.

Témata:
– Co je formativní hodnocení
– Principy formativního hodnocení 
– Strategie formativního hodnocení
– Cíle učení
– Kritéria úspěchu
– Třídní diskuse a důkazy o učení
– Zásady poskytování zpětné vazby
– Písemná zpětná vazba

Časová dotace: 8 x 45 minut
Cílová skupina:
 učitelé ZŠ (1. i 2. stupeň), SŠ, VOŠ, ZUŠ
Technické požadavky:
 projekční plocha (PC s PowerPointem; případně si počítač přivezeme vlastní), internet, ozvučení
Garant: 
Mgr. Květa Sulková
Lektoři: Michal Orság (Květa SulkováTomáš Ficza)
Cena:
dle akreditace MŠMT v systému DVPP je cena stanovena na 2 500 Kč / účastník (v případě zájmu o školení pro sborovnu nás kontaktujte na info@edukacnilaborator.cz, cenu můžeme domluvit individuálně)

Vzdělávání realizujeme přímo ve škole formou sborovny po celé ČR. V případě zájmu nás prosím kontaktujte e-mailem na info@edukacnilaborator.cz nebo telefonicky na +420 212 245 509.

Školení je akreditováno MŠMT pod č.j.: 27840/2019-2-776 (11705/2020-2-245; 34594/2019-1-1005).

Na Formativní hodnocení I navazuje Formativní hodnocení II.

Kurz mj. představuje další dvě strategie formativního hodnocení – v průběhu dochází k profesnímu rozvoji pedagogů v oblasti vzájemného hodnocení a sebehodnocení žáků.

Účastníci se seznámí s technikami a konkrétními postupy, které mohou zařadit do své praxe.

Témata:
– Formativní hodnocení v praxi
– Klíčové otázky
– Zjišťování porozumění celé třídy
– Ústní zpětná vazba
– Vzájemné hodnocení
– Sebehodnocení
– Paměť a učení

Časová dotace: 8 x 45 minut
Cílová skupina:
 učitelé ZŠ (1. i 2. stupeň), SŠ, VOŠ, ZUŠ
Technické požadavky:
 projekční plocha (PC s PowerPointem; případně si počítač přivezeme vlastní), internet, ozvučení
Garant: 
Mgr. Květa Sulková
Lektoři:
 Michal Orság (Květa SulkováTomáš Ficza)
Cena:
 dle akreditace MŠMT v systému DVPP je cena stanovena na 2 500 Kč / účastník (v případě zájmu o školení pro sborovnu nás kontaktujte na info@edukacnilaborator.cz, cenu můžeme domluvit individuálně)

Vzdělávání realizujeme přímo ve škole formou sborovny po celé ČR. V případě zájmu nás prosím kontaktujte e-mailem na info@edukacnilaborator.cz nebo telefonicky na +420 212 245 509.

Určeno absolventům semináře Formativní hodnocení I a Efektivní učitel.

Školení je akreditováno MŠMT pod č.j.: 27840/2019-2-776 (11705/2020-2-245; 34594/2019-1-1005).

.