Máme za sebou stovky školení, každému kurzu dáváme maximum a reagujeme na konkrétní dotazy učitelů. S formativním hodnocením máme mnohaleté zkušenosti, do Česka jsme přinesli zcela zásadní publikaci Dylana Wiliama Zavádění formativního hodnocení či knihu Responzivní výuka od Harry Fletcher-Wooda. V posledních letech jsme společně s PedF UK realizovali projekt formativne.cz, který byl zaměřen na přímou práci s učiteli ve školách.

Pro učitele jsme připravili dva kurzy, které na sebe navazují, je však možné absolvovat pouze první – ten učitelům poskytne důležitý vhled do tématu. Součástí školení jsou praktické techniky, během kterých si účastníci vyzkouší formativní hodnocení v praxi.

Kurz představuje tři strategie formativního hodnocení – v průběhu dochází k profesnímu rozvoji pedagogů v oblasti stanovování vzdělávacích cílů a kritérií úspěchu, vedení třídní diskuze a poskytování zpětné vazby.

Účastníci se seznámí s technikami a konkrétními postupy, které mohou zařadit do své praxe.

Témata:
– Co je formativní hodnocení
– Principy formativního hodnocení 
– Strategie formativního hodnocení
– Cíle učení
– Kritéria úspěchu
– Třídní diskuse a důkazy o učení
– Zásady poskytování zpětné vazby
– Písemná zpětná vazba

Časová dotace: 8 x 45 minut
Cílová skupina:
 učitelé ZŠ (1. i 2. stupeň), SŠ, VOŠ, ZUŠ
Technické požadavky:
 projekční plocha (PC s PowerPointem; případně si počítač přivezeme vlastní), internet, ozvučení
Garant: 
Mgr. Květa Sulková
Lektoři: Michal Orság (Květa SulkováTomáš Ficza)
Cena:
dle akreditace MŠMT (DVPP) je cena stanovena na 2 500 Kč / účastník (popř. dle individuální dohody ceny školení pro sborovnu)

Vzdělávání realizujeme přímo ve škole u vás ve škole po celé ČR. Pokud máte o školení zájem, kontaktujte nás na info@edukacnilaborator.cz, +420 212 245 509 nebo níže přes formulář.

Školení je akreditováno MŠMT pod č.j.: 14757/2022-2-479 (11705/2020-2-245; 34594/2019-1-1005).

Chcete vědět víc? Napište si o kurz












    Na Formativní hodnocení I navazuje Formativní hodnocení II.

    Kurz mj. představuje další dvě strategie formativního hodnocení – v průběhu dochází k profesnímu rozvoji pedagogů v oblasti vzájemného hodnocení a sebehodnocení žáků.

    Účastníci se seznámí s technikami a konkrétními postupy, které mohou zařadit do své praxe.

    Témata:
    – Formativní hodnocení v praxi
    – Klíčové otázky
    – Zjišťování porozumění celé třídy
    – Ústní zpětná vazba
    – Postup zavádění vzájemného hodnocení
    – Sebehodnocení (podceňování, přeceňování žáků)
    – Vybrané techniky formativního hodnocení
    – Paměť a učení

    Časová dotace: 8 x 45 minut
    Cílová skupina:
     učitelé ZŠ (1. i 2. stupeň), SŠ, VOŠ, ZUŠ
    Technické požadavky:
     projekční plocha (PC s PowerPointem; případně si počítač přivezeme vlastní), internet, ozvučení
    Garant: 
    Mgr. Květa Sulková
    Lektoři:
     Michal Orság (Květa SulkováTomáš Ficza)
    Cena: dle akreditace MŠMT (DVPP) je cena stanovena na 2 500 Kč / účastník (popř. dle individuální dohody ceny školení pro sborovnu)

    Vzdělávání realizujeme přímo ve škole u vás ve škole po celé ČR. Pokud máte o školení zájem, kontaktujte nás na info@edukacnilaborator.cz, +420 212 245 509 nebo výše přes formulář.

    Určeno absolventům semináře Formativní hodnocení I.

    Školení je akreditováno MŠMT pod č.j.: 14757/2022-2-479 (11705/2020-2-245; 34594/2019-1-1005).

    .