![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2024/11/FULL-HOUSE-10-KNIH.png)
UČ JAKO
ŠAMPION
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2020/06/UJS.png)
Uč jako šampion 3.0 je rozšířené a aktualizované vydání studie o učitelském řemesle od Douga Lemova. Společně se svým týmem pozoroval práci pedagogů, jejichž žáci dosahují vynikajících výsledků a postupy těchto excelentních učitelů rozvedl do činností, které podrobně popsal tak, aby je ostatní mohli využít a přizpůsobit své praxi.
TŘÍDA: PRŮVODCE
CHOVÁNÍM ŽÁKŮ
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2024/05/TRIDA_otevrena-kniha.png)
Tom Bennett (od roku 2015 poradce britské vlády pro oblast chování žáků) napsal knihu, jejíž postupy mohou aplikovat učitelé a učitelky z celého světa. Autor čtenáře provede tím zásadním, co je možné se o managementu chování dozvědět.
PROČ ŽÁCI
NEMAJÍ RÁDI
ŠKOLU?
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2020/06/WHY_ukazka.png)
Významný kognitivní psycholog a uznávaný autor Daniel T. Willingham přináší konkrétní a srozumitelné postupy, jak mohou pedagogové zlepšit výsledky učení svých žáků. Publikace nabízí praktické strategie podložené vědeckými poznatky, které mohou učitelé využít ve třídě.
ZA DĚTI
CHYTŘEJŠÍ
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2020/06/MANIFEST-ukazka-web.png)
„Poselstvím této knihy je, že všechny děti se mohou stát chytřejší, a tím zvýšit svou šanci na šťastný, zdravý a úspěšný život,“ píše pedagog a výzkumný pracovník v oblasti pedagogické psychologie David Didau.
ZAVÁDĚNÍ
FORMATIVNÍHO
HODNOCENÍ
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2015/09/vizual_ZFH.png)
Formativní hodnocení pomáhá učitelům dělat důležitá rozhodnutí ve výuce. Zavedení do praxe však vyžaduje hlubokou znalost jeho technik, metod a strategií. Začtěte se.
EFEKTIVNÍ
VÝUKOVÉ
NÁSTROJE
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2015/09/vizual_EVN.jpg)
Kniha čerpá z neurověd, psychologie či sociologie a poskytuje na sedmdesát výukových technik, které podporují učení. Tyto techniky ozvláštní výuku a posilují osobní odpovědnost vašich žáků.
CO FUNGUJE
VE TŘÍDĚ?
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2024/07/vizual_CFVT-2-scaled.jpg)
V této výjimečné knize se učitelé ptají 18 současných předních odborníků na vzdělávání, jak přetavit to nejlepší z aktuálních výzkumů do efektivní praxe. Doporučujeme jako ideální start do problematiky.
RESPONZIVNÍ
VÝUKA
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2024/06/vizual_RV.png)
Tato nepostradatelná příručka učitelům pomůže překonat hlavní obtíže, se kterými se při práci ve třídě setkávají. Na základě výzkumů z oblasti kognitivních věd a formativního hodnocení zajišťuje, že učitelé dokážou nabídnout všem žákům individuální podporu i přiměřené výzvy. A mohou tak činit dlouhodobě.
SEDM MÝTŮ
O VZDĚLÁVÁNÍ
![](https://www.edukacnilaborator.cz/wp-content/uploads/2019/02/Ukazka_7M.png)
Daisy Christodoulou přináší podnětnou kritiku obecně uznávaného pojetí vzdělávání. Na základě svých nedávných zkušeností s výukou ve školách, které na žáky kladou vysoké nároky, ukazuje na široké škále příkladů a případových studií, jak moc je výuka ve třídě v rozporu se základními vědeckými principy.
PROKAZATELNÉ
UČENÍ
Kniha byla napsána pro budoucí i praktikující učitele a vysvětluje, jak aplikovat zásady prokazatelného učení ve třídách kdekoli na světě. Autor, novozélandský profesor John Hattie, nabízí zevrubné shrnutí úspěšných pedagogických postupů spolu s přehledem konkrétních kroků jejich implementace.
.
Co všechno může během jednoho dne zažít obyčejný kaktus? Vydejte se s námi do zahradního města a staňte se součástí jeho vyprávění. Ačkoli se na první pohled může zdát, že jde o den jako každý jiný, nenechte se zmást. Na pana Kaktuse čeká probuzení, jaké ještě nezažil.
.