TŘÍDA: PRŮVODCE
CHOVÁNÍM ŽÁKŮ
Tom Bennett (od roku 2015 poradce britské vlády pro oblast chování žáků) napsal knihu, jejíž postupy mohou aplikovat učitelé a učitelky z celého světa. Autor čtenáře provede tím zásadním, co je možné se o managementu chování dozvědět.
PROČ ŽÁCI
NEMAJÍ RÁDI
ŠKOLU?
Významný kognitivní psycholog a uznávaný autor Daniel T. Willingham přináší konkrétní a srozumitelné postupy, jak mohou pedagogové zlepšit výsledky učení svých žáků. Publikace nabízí praktické strategie podložené vědeckými poznatky, které mohou učitelé využít ve třídě.
ZA DĚTI
CHYTŘEJŠÍ
„Poselstvím této knihy je, že všechny děti se mohou stát chytřejší, a tím zvýšit svou šanci na šťastný, zdravý a úspěšný život,“ píše pedagog a výzkumný pracovník v oblasti pedagogické psychologie David Didau.
ZAVÁDĚNÍ
FORMATIVNÍHO
HODNOCENÍ
Formativní hodnocení pomáhá učitelům dělat důležitá rozhodnutí ve výuce. Zavedení do praxe však vyžaduje hlubokou znalost jeho technik, metod a strategií. Začtěte se.
EFEKTIVNÍ
VÝUKOVÉ
NÁSTROJE
Kniha čerpá z neurověd, psychologie či sociologie a poskytuje na sedmdesát výukových technik, které podporují učení. Tyto techniky ozvláštní výuku a posilují osobní odpovědnost vašich žáků.
CO FUNGUJE
VE TŘÍDĚ?
V této výjimečné knize se učitelé ptají 18 současných předních odborníků na vzdělávání, jak přetavit to nejlepší z aktuálních výzkumů do efektivní praxe. Doporučujeme jako ideální start do problematiky.
RESPONZIVNÍ
VÝUKA
Tato nepostradatelná příručka učitelům pomůže překonat hlavní obtíže, se kterými se při práci ve třídě setkávají. Na základě výzkumů z oblasti kognitivních věd a formativního hodnocení zajišťuje, že učitelé dokážou nabídnout všem žákům individuální podporu i přiměřené výzvy. A mohou tak činit dlouhodobě.
SEDM MÝTŮ
O VZDĚLÁVÁNÍ
Daisy Christodoulou přináší podnětnou kritiku obecně uznávaného pojetí vzdělávání. Na základě svých nedávných zkušeností s výukou ve školách, které na žáky kladou vysoké nároky, ukazuje na široké škále příkladů a případových studií, jak moc je výuka ve třídě v rozporu se základními vědeckými principy.
PROKAZATELNÉ
UČENÍ
Kniha byla napsána pro budoucí i praktikující učitele a vysvětluje, jak aplikovat zásady prokazatelného učení ve třídách kdekoli na světě. Autor, novozélandský profesor John Hattie, nabízí zevrubné shrnutí úspěšných pedagogických postupů spolu s přehledem konkrétních kroků jejich implementace.
.
Co všechno může během jednoho dne zažít obyčejný kaktus? Vydejte se s námi do zahradního města a staňte se součástí jeho vyprávění. Ačkoli se na první pohled může zdát, že jde o den jako každý jiný, nenechte se zmást. Na pana Kaktuse čeká probuzení, jaké ještě nezažil.
.