Významný kognitivní psycholog a uznávaný autor Daniel T. Willingham přináší konkrétní a srozumitelné postupy, jak mohou pedagogové zlepšit výsledky učení svých žáků. Publikace nabízí praktické strategie podložené vědeckými poznatky, které mohou učitelé využít ve třídě.

Willingham popisuje, jak funguje mysl žáků a jak se díky tomu můžete stát lepším učitelem.

Obsah:
1. Proč žáci nemají rádi školu?
2. Testování vyžaduje pouze fakta. Proč mám žáky vyučovat dovednosti?
3. Proč si žáci pamatují, co slyšeli v televizi, ale ne to, co jim řeknu já?
4. Proč dá žákům takovou práci porozumět abstraktním pojmům?
5. Stojí nám dril za to?
6. Jak zařídit, aby se žáci naučili přemýšlet jako opravdoví vědci?
7. Mám přizpůsobovat výuku různým typům žáků?
8. Jak můžu pomoci žákům, kteří se učí pomaleji?
9. Jak mám poznat, zda nové technologie žákům pomůžou v učení?
10. A co můj rozum?

Knihu doporučujeme nejen učitelům, ale všem, kteří přímo či nepřímo ovlivňují dění ve školách a třídách. Tedy i rodičům.

Daniel T. Willingham absolvoval psychologii na Duke University (1983) a v roce 1990 získal titul Ph.D. v oboru kognitivní psychologie na Harvard University. Je profesorem psychologie na University of Virginia, kde vyučuje od roku 1992. Napsal několik knih a jeho pojednání byla přeložena do sedmnácti jazyků. V roce 2017 ho prezident Barack Obama jmenoval členem National Board for Education Sciences.

Pro objednávku publikace prosím využijte náš e-shop www.published.cz. Cena jednoho výtisku je 339 Kč. Kniha je dostupná pouze u nás.

Formát: 240 stran, 178 × 254 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihy.

Původní název: Why Don’t Students Like School?: A Cognitive Scientist Answers Questions About How the Mind Works and What It Means for the Classroom

Ukázku si můžete prohlédnou kliknutím na obrázek níže.

ROZHOVOR S AUTOREM ⬇️

.