Obsah:
1. Pět témat: Mentální modely a záměrná realizace

2. Příprava hodiny
3. Kontrola porozumění
4. Akademický étos
5. Struktura hodiny
6. Dynamika
7. Maximalizace míry učení prostřednictvím kladení otázek
8. Maximalizace míry učení prostřednictvím psaní
9. Maximalizace míry učení prostřednictvím diskuse
10. Postupy a rutiny
11. Vysoká očekávání v oblasti chování
12. Budování motivace a důvěry žáků

DOUG LEMOV je managing director Uncommon Schools a vede tým Uč jako šampion, který navrhuje a realizuje vzdělávání pedagogů na základě zkoumání vysoce výkonných učitelů. Dříve byl managing director Uncommon Schools v severní části státu New Yorku, ještě předtím zastával funkci vice president for accountability na State University of New York Charter Schools Institute. Působil také jako učitel a ředitel na jím založené Academy of the Pacific Rim Charter School (Boston). Vyučoval angličtinu a dějepis na univerzitě, střední škole a druhém stupni základní školy. Titul BA získal na Hamilton College, MA na Indiana University a MBA na Harvard Business School.

.