Prokazatelné učení: Metodická příručka pro učitele byla napsána pro budoucí i praktikující učitele a vysvětluje, jak aplikovat zásady prokazatelného učení ve třídách kdekoli na světě. Autor, novozélandský profesor John Hattie, nabízí zevrubné shrnutí úspěšných pedagogických postupů spolu s přehledem konkrétních kroků jejich implementace.
Tato kniha:
- propojuje výsledky největšího výzkumného projektu zaměřeného na strategie výuky a jejich využití ve třídě,
- zohledňuje pohledy učitelů i žáků a představuje přehledné návody včetně příprav na hodinu, způsobů výkladu, poskytování zpětné vazby a navazujících aktivit,
- poskytuje cvičení, případové studie a příklady dobré praxe,
- nabízí kontrolní seznamy a rady pro vedoucí pracovníky škol, aby mohli vytvořit podmínky pro zavádění prokazatelného učení,
- v citacích odkazuje na více než 900 metaanalýz,
- pokrývá souhrnně nejrůznější aspekty výuky, jako jsou motivace žáků, otázky kurikula, chování, metakognitivní strategie, strategie výuky či řízení třídy.
Ukázku si můžete prohlédnou kliknutím na obrázek níže.
Prokazatelné učení: Metodická příručka pro učitele je nezbytným pomocníkem pro všechny současné i budoucí učitele, kteří hledají odpověď na otázku: „Jak mohu ve své výuce dosáhnout maximálního úspěchu?“
Pro objednávku publikace prosím využijte náš e-shop www.published.cz. Cena jednoho výtisku je 339 Kč.
John Hattie je ředitelem Melbourne Education Research Institute (University of Melbourne) a čestným profesorem na University of Auckland. Je autorem studie Visible Learning (Prokazatelné učení) a spoluautorem knihy Intelligence and Intelligence Testing.
.